Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, on Teil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul. Selleks tuleb täita tootega kaasas olev tagastusleht ja kaup tagastada posti teel. Tagastamine posti teel, postikulu ei hüvitata.
PRETENSIOONI KÄSITLEMINE defektiga toodete puhul: Teil on õigus kahe aasta jooksul, alates ostmise päevast, esitada Ettevõttele pretensioon praaktoote kohta. Praagi tekkimise põhjuste tõestamise kohustus esimesel kuuel kuul peale ostu sooritamist on Ettevõttel ja peale kuue kuu möödumist tarbijal. Säilitage kindlasti ostudokumendid (ostutšekk), mis tõendavad, et olete ostu teinud just sellest Ettevõttest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Ettevõte probleemi lahendamata jätta. Pärast praagi avastamist koguge kokku müügidokumendid, täitke tagastusleht ja vajadusel saatke tagasi.
NB! Pretensiooni ei ole mõtet esitada, kui:
Sellistel juhtudel ei pruugi ekspertiis teha otsust tarbija kasuks.
Raha tagastuse korral tehakse tagastuse kanne samale arvelduskontole, millelt tehti makse Roliina OÜ arvele, 14 päeva jooksul alates toote saabumisest Roliina e-poodi. Raha tagastamise korral ei hüvitata transpordikulusid.
Ümbervahetust või tagastust aksepteeritakse ainult koos täidetud tagastuslehega.
Lisainfot tarbija õiguste ja kohustuste kohta saab lugeda Tarbijakaitse kodulehelt http://www.tarbijakaitseamet.ee/.